Підсумкове засідання методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
5 червня,відбулось засідання методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу, під час якого були обговорені такі питання:
1. Звіт вчителів про самоосвітню діяльність.
2. Підведення підсумків за 2023/2024 н.р.
3. Розробка рекомендацій до плану роботи МО природничо-математичного циклу на 2024/2025 навчальний рік.
4. Аналіз результатів навчальних досягнень учнів за ІІ семестр предметів природничо-математичного напрямку.
5. Обговорили особливості впровадження методик викладання НУШ у 7 класі.
Здобувачі освіти нашого закладу мають такі досягнення в 2023/2024 н.р. Результати з олімпіад ІІ етапу:
☘️Твердохлібова Альона 8клас – ІІІ місце, хімія
☘️Рибалка Поліна 9 клас – І місце, математика Також учні та учениці брали участь в інтернет-олімпіадах, де отримали дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів.
☘️У період між засіданнями педагоги підвищували фахову майстерність самостійно, використовуючи нові методичні розробки.
☘️Цього навчального року була атестована Якубовська Н.В якій було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії».
☘️У грудні місяці 2023 р. Вчителі пройшли та успішно завершили навчання за курсом «Штучний інтелект в освіті». І звичайно вчителі не тільки навчаючи учнів, а і самі навчаються: поділилися інтернет-ресурсами, які відкрили для себе у роботі на уроках: Вебквести (на ВСЕОСВІТА) Мої інтелектуальні карти (Mind42) та електрона дошка (CleverMaths). Члени МО визначили на наступний 2024/2025 н.р. такі завдання:
* розробити програму до свого предмета згідно модельної навчальної програми;
* підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, засідання МО.
* поглиблювати знання з ряду предметів (біологія, хімія, фізика, математика, інформатика), залучаючи учнів до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницьких робіт.
* системно вивчати, оволодівати та вдосконалювати сучасні методи інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.